Garantie en klachten
Garantie
Wij doen altijd ons uiterste best om bestelde producten in goede conditie bij je af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem dan binnen 8 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen contact met ons op. Wanneer jouw klacht gegrond is, zullen wij je een passende oplossing bieden, of een gratis herdruk aanbieden.
Klachten
Is jouw order verkeerd gedrukt of komt de kwaliteit van een product niet overeen met wat wij zeggen, kun je altijd een klacht indienen via info@pelster.nl. Wij zullen jouw klacht dan evalueren en een passende oplossing proberen te bieden.
Let op, we zijn niet verantwoordelijk voor onopgemerkte fouten in de digitale proef nadat deze door jou is goedgekeurd. Zorg er daarom voor dat je de digitale proef zorgvuldig nakijkt. Let op telefoonnummers, kleuren en formaat.